Thursday 13 February 2014

Totally Fucked It Up!

Normal...
Bila kita suka seseorang tu..
Mesti kena rijek. Yeah, perkara biasa.

Aku tahu.
Sebab aku pun pernah kena.
Suka kat orang, tetiba orang tu rijek kita.

Perkara simple macam ni bukan senang nak setel.
Makan masa.

Nasib baik...
Ada penyelamat.
Member. Yeah.

Kerana member, kita dapat merilekskan diri.
Kerana member juga kita tak sunyi.

Waktu sekolah dulu, aku memang nekad.
Bukan naked yer.
Apa yang aku buat, aku takkan fikir.
Terus je buat tanpa fikir risiko.

Aku tak peduli.
Lantaklah apa yang nak jadi.
Apa je kemahuan aku mesti tertunai.

Tapi, aku fikir rasional jugak.
Walaupun kadang-kadang..
Its totally fucked it up.

Because of girl.

Aku tak berdendam.
Cuma terasa hati. Sikit.
Tu je.

Rijek.
Hahaha.
Bende dowh?

No comments: