Wednesday 1 January 2014

Kalendar Lama Bertukar Baharu: 2014

Assalamualaikum semua.
Setelah lama aku tak update blog ini. Jadi berhabuk laa ceritanya. Dah tahun baru rupanya. Dan umur aku semakin meningkat. Bukan aku je, korang pun sama jugak. Umur pun makin meningkat. Yang mana 20 tu, dah 21. Yang mana 19 tu, dah 20. Umur akan sentiasa meningkat. Takkan pernah turun.

Macam-macam benda dah dilalui dalam 2013 ni..
Pahit manis menempuh dugaan study dan cinta..
Kadang-kadang letih juga.
Tapi,hadapi jelah! Yeaahh!

Apa yang aku nak kongsikan kat korang ni..
Azam aku.
Bukan budak yang bernama Azam.
Ini azam tahun baru.

Azam aku tahun ni.. Nak jadi terbaik daripada tahun 2013. Cliche bukan? Apa boleh buat.. Kadang-kadang susah kita nak share benda private kat orang. Tak lupa juga... Aku harap aku dapat dekan semester 3 ni. Kena berhempas-pulas dan pecah kepala ni! Hehe.

Malam tahun baru aku cuma sambut dengan duduk rumah tengok bunga api je. Sebab kawan-kawan rapat aku semua dah balik politeknik. Yang ada pun busy dengan hal yang tak dapat dielakkan. Takpelah, daripada aku melepak tak tentu hala... Lebih baik duduk rumah.

Tahun baru aku pula disambut dengan birthday member aku, Afham Daud.
Okey, umurnya tak dikenal pasti.
Tapi, apa pun aku sangat gembira kerana dapat berjumpa kembali dengan classmates aku zaman sekolah rendah lagi. Itu yang terbaik.
Diorang kenal aku sebab aku selalu menangis.

Hehe..agaklah.. Hati lembut kot waktu budak-budak.
Sekarang? Haha.

Dapat melawat sekolah rendah memang sangat best. Banyak benda dah berubah lepas 9 tahun. Lama kann 9 tahun tu? Tak sangka banyak benda dah berubah. Waktu aku kecik dulu aku tengok sekolah aku macam besar giler je. Bila dah dewasa ni terasa bangunan tu makin kecik pulak. Haha.

Sedikit sebanyak aku teringat tentang zaman budak-budak dulu.

Tak perlu fikir apa-apa.

Tahu main aje.

Tak kisahlah..benda dah berlalu. Yang penting kena pandang ke hadapan. Sebelum tu.. Nikmatilah picture yang banyak di-snap oleh Afham Daud dan aku juga. Adios!


Dikepit oleh classmates aku.

Bersama birthday boy & girl & rakan-rakan.

Pemenang biskut Tiger.

Meja & kerusi tu macam kecik sangat jer..

Retis memang kena posing camni.
Datang dengan harapan, pulang dengan kejayaan?

6 comments:

Hanna Aleena Hisham said...

salam. Saya nak tanya awak buat internship haritu dekat shah alam ke? Saya tengah cari tempat i tern

Hanna Aleena Hisham said...

Terima kasih. Sorry sebab tetibe je kacau blog

Hanna Aleena Hisham said...

salam. Saya nak tanya awak buat internship haritu dekat shah alam ke? Saya tengah cari tempat i tern

Mirza Danish said...

Wasalam. Boleh bagi emel tak? Nanti saya hantar file pdf tempat internship kat seluruh Malaysia.

Mirza Danish said...

Wasalam. Boleh bagi emel tak? Nanti saya hantar file pdf tempat internship kat seluruh Malaysia.

Hanna Aleena Hisham said...

aleenahisham92@gmail.com
Terima kasih :)